sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van kim wittenberg - WaarBenJij.nu sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van kim wittenberg - WaarBenJij.nu

sukhothai

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg kim

11 Januari 2014 | Thailand, Sukhothai

In chiang mai hebben we een kookcursus gehad. Het was een cursus van 6uurtjes. Wat was dat leuk en gezellig! Daar kwam de tourbus aan met nog een paar andere mensen erin waaronder 2 nederlanders. Waarvan 1 man dacht grappig te zijn en overal tussen zat. :) eenmaal aangekomen gingen we eerst naar de markt en vanuit daar nog de "keuken" veel gelachen en geleerd. Er werd veel uitgelegd en veel grapjes gemaakt. Na elke uitleg gingen we een gerecht maken. En op het einde alles samen opeten. We hebben zelfs een certificaat gekregen :) die is binnen! Haha
De volgende dag nog onbijten en weer uitchecken.10jan 12.00 uur namen we de bus naar oud- sukhothai. Het ging prima met de bus. Duurde ongv 5,5 uur. Lekker muziekje op en wegdommelen.
Vrij snel een hotel gevonden en eenmaal in het hotel was er paniek! Maritza was haar telefoon kwijt! Ik overal zoeken en maritza ook. Lag ie gewoon in haar boek verstoppeld. Haha. Opluchting!
Savond hier even rondgelopen en gegeten. Wat een verschil met chiang mai. De mensen zijn opener en de omgeving geeft rust.
Deze avond een keer vroeg naar bed. Maar wat een rot nacht gehad. Warm dat het was eb benauwd door die klamboe. Haha. Kleine ruimtes zijn niet helemaal mijn ding haha. 7 uur smorgen ineens een haan die ons wekt en muziek zo hard alsof het al avond was. We zouden toch vroeg opstaan. Een mooi park tegenover ons. We hebben net 2 fietsen gehuurd en zijn alles gaan bekijken. Wat is het mooi hier! Zodalijk weer verder fietsen en genieten van de omgeving en het prachtige weer. 33 graden vandaag!
Fijne dag xxx

• 11 Januari 2014 - 08:33

Mamsie:

Hoi dames, goed bezig op de fiets! Wat zal het daar mooi zijn. Jullie zullen vast all heeeel bruin zijn door de heerlijke temperatuur daar. Veel fietsplezier! Xxxxmamsieu

• 11 Januari 2014 - 17:22

Edith:

Wat leuk een vreemd land en dan als Hollanders op de fiets de omgeving verkennen. Maar je ziet wel alles heel goed en met die hitte ook lekker verkoelend. Leuk hoor dat jullie je zo vermaken. Wat een geluk dat Maritza haar telefoon niet echt kwijt was, haha. Geniet ze dames. xxx