vertrek - Reisverslagen van kim wittenberg - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslagen van kim wittenberg - WaarBenJij.nu
vertrek

Goedemorgen!
Het is zover, na maanden lang plannen en wachten is het vandaag de grote dag!
De hele week hyper en zenuwachtig zijn ging de wekker lekker vroeg.
De tas is ongeveer 100 keer open en dicht gegaan. "Heb ik echt alles?" "Ik had dat toch in de tas gedaan?"

Met mijn scouting kleren aan ben ik klaar voor de grote reis samen met maritza!
Melanie brengt mij zo weg naar schiphol en mijn ouders en dennis komen mij ook uitzwaaien.
Paspoort check
Diaree remmers check
Camera check
Ik zeg: let's go!!!!

Tot snel! Xxx

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2014

sukhothai
kim

live on,and be yourself!

Actief sinds 19 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4280

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 02 Januari 2014

vertrek

30 November 1999 - 30 November 1999

4 weken backpacken in thailand samen met maritza!

Landen bezocht: