de bergen,taiboxing - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van kim wittenberg - WaarBenJij.nu de bergen,taiboxing - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van kim wittenberg - WaarBenJij.nu

de bergen,taiboxing

Blijf op de hoogte en volg kim

08 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

onze plannen zijn gewijzigd.. geen jungle tocht en ik zal voor maritza even uitleggen waarom.
ok komt ie: ik was vanaf dag 1 al ziek. verkouden,keelpijn etc.
we raaktte aan de praat met 2 jongens en die vertelde dat als je in de jungle slaapt en wakker word er weet ik hoeveel spinnen en wie weet nog meer om je heen zou zitten.
ja dat moet je net tegen mij zeggen. haha.
en nog niet helemaal beter hebben wij besloten het van ons lijstje te schrappen. ja idd heel erg jammer vind ik ook,maar niet getreurd,we gaan nog zoveel doen en zien.
gisteren zijn we hoog in de bergen geweest met een tourbusje naar boven met flinke scherpe bochten en hebben we een tempel bezocht.een paar km lager werden we afgezet om naar een waterval tegaan. moest je wel 3 km door toch een soort van een jungle lopen om de waterval te zien.
liepen we daar met zijn tweeen naar boven.
toen weer terug besloten we de berg zelf af te lopen. lekker een aantal km gewandeld.
weer terug in het centrum hadden we een goed idee! voetmassage van 40 min! echt een aanrader!
vandaag weer vroeg op en weg uit het hotel.wat zitten daar een rare mannen. eerst willen ze ons behandelen als fam en proberen ze je iets aan te smeren en nadat wij en afwezen, kon er geen lach meer vanaf.
dus vanmorgen een ander hotel gezocht en zijn we even rond gaan lopen gegeten,gedronken en kregen we een flyer van een taiboks wedstrijd.
vanavond zijn we daar geweest. wat was dat gaaf zeg! we baalde dat het was afgelopen. nu weer terug in het hotel en plannen waar we overmorgen naar toe gaan. morgen eerst een kookcursus. dus ik ben benieuwd!

slaaplekker! xxx

• 08 Januari 2014 - 18:31

Xta:

Jammer van de jungle, maar niet alles is leuk en zonder Campari kun je ook leuk leven...

• 08 Januari 2014 - 18:32

Dinja:

Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen. Veel plezier met koken, heb ik toen ook gedaan daar! X

• 08 Januari 2014 - 18:44

Inge:

Hey klinkt leuk allemaal!
    Goed dat jullie uit dat hotel zijn. Kan beter wegblijven van enge figuren.
    Leuk ook die kookcursus! Ik ben gek op thais eten dus misschien kan ik een keertje aanschuiven hahah.
    Veel plezier weer met alles.

Xx

• 08 Januari 2014 - 20:33

Pap.:

Spinnen en pleisters is een ramp voor jou.
    Morgen een kookcursus, kun je thuis een keer Thais koken voor ons.
    Veel plezier verder, en hou je koppie erbij :-)
    We appen.
    XXX