chiang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim wittenberg - WaarBenJij.nu chiang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim wittenberg - WaarBenJij.nu

chiang mai

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg kim

06 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

na 2dagen bangkok namen we gisteren de trein naar chiang mai.na het uitchecken in bangkok moesten we nog 6 uur wachten op de trein naar chiang mai. in die uren hebben we een tempel bezocht. daar stond de grootste budha. "golden budha" super mooi om te zien. wat is bangkok een drukke stad.een heel verschil met chiang mai.we zaten 14uur in de nachttrein.daar zaten we dan in de trein.een gek vrouwtje die van alles aan smeerde en helemaal happy was als ze een fooi kreeg. we kregen avond eten en daarna werd onze zitplaats omgetoverd in een bed.we hebben lekker kunnen slapen.smorgen werden we gewekt en kregen we ontbijt.nouja ontbijt.oude frietjes met een paar stukjes appel en een kleffe broodje.we deden de gordijnen open en wauw! is het eerste wat er in mij opkwam.mooi uitzicht en de zon die opkwam.08.15 uur kwamen we aan in chiang mai.we kwamen een nederlands meisje tegen en een vrouw uit canada.vanuit het station zijn we samen in een auto naar een plek gereden waar alle hostels zijn.we hebben er 1 gevonden en straks een jungle tocht plannen. spannend allemaal maar super leuk! nu eerst even een lekkere douche en afgesproken met de meiden die we hadden ontmoet en alles verkennen hier. op naar het grote avontuur in chiang mai! xxx

• 06 Januari 2014 - 06:00

Pap:

Fijn dat het zo goed gaat, en dat je contact met Nederlanders hebt.
    Geniet ervan.
    Ik ga weer werken ;-(
    Groetjes en veel plezier XXX.

• 06 Januari 2014 - 08:16

Mamsie:

Super dat jullie nederlandse meiden hebben ontmoet. Succes met het plannen voor de jungle tocht. Het grote avontuur kan idd beginnen. Mamsie xxxxx

• 06 Januari 2014 - 09:07

Jos Berkelmans:

Goedemiddag Dames,

Ja bij jullie is het al weer middag als ik dit schrijf, ik hoor wel dat het allemaal goed bevalt en dat is fijn om te horen. Geniet van de komende dagen in de jungle ( ben benieuwd met al dat ongedierte ) groetjes en kusjes van ons.

• 06 Januari 2014 - 09:10

Xta:

Mijn zus was er ooit ook eens. Wat haar opviel was de lange haren die uit de gezichtswratten groeiden. Of dat nou een schoonheidsideaal is aldaar weten we tot nu toe nog niet. Vell plezier en ik kijk uit naar jullie volgende verhhaal.

• 06 Januari 2014 - 11:42

Inge:

Hey spannend naar de jungle! Lijkt me super mooi. Veel plezier
    liefs ingexx

• 06 Januari 2014 - 17:14

Oompie (frank):

gaaf joh wat jullie in die korte tijd meemaken. geniet ervan en fijn dat wij kunnen meegenieten hier.
    groetjes en geniet ervan.

• 06 Januari 2014 - 17:37

Maria:

Hallo meiden, ben blij dat het goed met jullie gaat en dat je er met volle teugen van geniet. Ik kijk met smart uit naar jullie volgende verslag. Veel plezier. Groetjes maria

• 07 Januari 2014 - 22:17

Evelyn:

leuk dat het zo goed gaat, en leuk dat wij mee mogen genieten, naat de avonturen die jullie digitaal delen. geniet er van.......